Det här är ett sådant inlägg som är för argt för en rubrik.

Jag verkligen spricker av ilska och har inte någonstans att explodera, så det får bli på bloggen min..

Jag vet inte var jag ska börja eller sluta, är så arg. Jag är trött på att folk tar mig förgivet och trött på att folk tror jag kan toffla för dem och ge upp allt när dom inte kan ge upp någonting alls eller göra någonting för mig.
Medan jag sitter och förlorar vänner, och knappt får prata med folk för att någon inte gillar det raggar personen till sig folk och tror att det är helt ok, eller att jag inte ens kommer få veta om det. Jag är trött på att folk kan bli sura på mig för saker dom själv gör och förväntar sig att jag inte blir sur tillbaka. Hur ska jag inte bråka när jag gång på gång får anledningar till det? Hur ska jag kämpa för att något ska funka, om inte andra sidan kämpar med mig och bara ger mig anledningar till att inte få det att funka? Jag är trött. Utsliten. Känner mig som ett köttstycke en hund fått och slitit i bitar.

KOMMENTARER
Postat av: Denise 22 - mamma till Kevin 6

Låter tufft! Men du ska se att det blir bättre! <3

2012-03-07 @ 19:18:27
URL: http://familyportrait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0