Thoughts

Aldrig har så många tankat snurrat runt i mitt lilla huvud. Aldrig har jag tänkt på det så mycket, och aldrig har jag tänkt på vad jag skulle göra utan. Aldrig har jag trott att någon kan betyda så mycket, att man faktiskt aldrig vill släppa taget. Att man inte vill släppa taget, trots allt som hänt. Trots hur mycket man fick genomlida. Hur många nätter man har gråtit sig genom på grund av det. Och hur mycket skit man fick ta.

Jag har aldrig tänkt på att även fast man blivit så sårad av någon, vill man ha kvar personen. Jag kanske har alldeles för lätt för att förlåta. Kanske beror det på att jag vet att innerst inne är han inte den han var. Att innerst inne är han den han är när han är med mig. Eller kanske beror det på att jag lovat att alltid vara vid hans sida, och även fast han inte var vid min, vill jag hålla mitt löfte och vara vid hans.

KOMMENTARER
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Har kört igång veckans blogg igen, var gärna med och ta chansen att bli sedd av över 1000 personer varje dag :)

2011-09-05 @ 20:16:33
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0