Tandställning - check!

Fått förresten min tandställning nu. Räls, alltså. Jag valde att ha vita plast ''pluppar'' istället för metall. Det syns mycket mindre på ett sätt, men mycket mer på ett annat. Dom är nämligen mycket tjockare än metall plupparna, och det känns och syns mer i läppen, typ. Dock skaver det inte lika mycket som metall. Jag har metallpluppar på två av tänderna, och där skaver det rejält. Annars när man pratar, syns vita plupparna mycket mindre. De är nästan genomskynliga, så de blir den färgen man han på tanden typ. Helt ok. Ser dock ut som att jag snusar när jag har stängd munn, så får köra på liiiiite öppen, haha. 

Jaja, annars så är mina tänder ömma som fasiken och jag kan knappt äta. Får hoppas det blir bättre imorgon! Vill man vara fin får man lida pin!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0