Sliten, irriterad, ledsen, illamående.

Hej, jag tänker gnälla som fasiken. Som rubriken säger jag är sliten,irriterad, ledsen och illamående.

Skolan tar kol på mig verkligen och jag måste kämpa för att palla med det, men min underbara klass och mina framtidsplaner låter mig inte rasa samman. Jag har varit väldigt lättirriterad idag och precis allt som kom i min väg blev jag arg på. Jonas är inte här, och det känns skit. Saknaden tar över,känner mig ensammast i världen och har bara lust att gråta. Tog mig en powernap nyss och känner mig helt illamående, som om hela jag var gummi och helt borta. 

Jaja, ska försöka ta mig genom kvällen på något sätt och senare ta mig genom resten av veckan. Ett steg i taget.


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0