Dagens...

Dagens humör: Upp & ner.

Dagens mående: Trött!

Dagens borde: Plugga till spanska provet...

Dagens frisyr: Uppsatt i en toffs.

Dagens smink: Inget smink

Dagens klädsel: Just nu, pyjamas byxor & t-shirt & raggisar.

Dagens planer: Sova,sova,sova!

Dagens vill ha: Min finaste pojkvän här bredvid mig!!

Dagens fundering: Hur ska jag klara mig utan Jonas veckan ut?

Dagens beroende: Tuggumi

Dagens tråkigaste: Svenska lektionen..

Dagens längtan: Längtar efter mitt hjärta.

Dagens superlängtan: Läs ovan!

Dagens tidning: Metro

Dagens låt: Lil Wayne - Mirro


KOMMENTARER
Postat av: ebba

dagens blogg är avslutad :)

blev det du ?

om inte bättre lycka nästa gång :)

2011-10-12 @ 21:16:37
URL: http://ebbalinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0