det finns dagar...

Det finns dagar då jag kan bara sitta i min säng med datorn i knäna, läsa våra gamla konvesationer, kolla på bilder vi tagit tillsammans,lyssna på vår låt om och om igen och bara sakna. Sakna det vi hade då, sakna hur vi var då, sakna det där hur du fick mig att känna. Det finns dagar då jag inte vill något hellre än att krypa upp i din famn och lyssna på ditt hjärta, hur den börjar slå i en snabbare takt så fort jag kramar dig lite hårdare. Det finns dagar som jag bara vill ha dig, och inget annat i världen spelar något större roll. Det finns dagar då jag faller hundratals tårar för dig.
Och det finns dagar, då jag inte alls saknar dig. Då jag vill bara, bara glömma för att sluta känna. För att sluta känna för dig. Idag är en sådan dag, då jag helst av allt vill glömma..

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0