14,15,16

Dag 14 - Ett pinsamt ögonblick
Oj, det var en knepig fråga det! Jag är en person som nästan aldrig skäms på riktigt. Så ja.. Jag får väl återkomma om jag kommer på något!

Dag 15 - Vad är kärlek?
Kärlek är olika för alla. För mig är kärlek en känsla, känsla av att känna sig tillräcklig för någon. Känsla av lycka och tusentals fjärilar flygande omkring i magen. Kärlek är att bry sig om varandra och att finnas för varandra vad som än händer. Kärlek är att förlåta. Kärlek är lika underbart som det kan vara smärtsamt.

Dag 16 - Min första kyss
Jag kommer ärligt talat inte ihåg. Så jag får återkomma. Haha!

KOMMENTARER
Postat av: C L A U D I A

Hej fin blogg ;)

Hur mår du då ?

2011-03-10 @ 17:55:41
URL: http://claudiautank.blogg.se/
Postat av: Renefatima

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!

2011-07-20 @ 07:35:20
URL: http://renefatima.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0