fyller ut med listor.

Tänkte fylla ut bloggen med lite listor som jag hittar lite här och där på internet. Ingen aning om det är intressant för er att läsa, but well... let's give it a try!  

Femton totalt ointressanta saker om mig:
- Jag heter Bianka.
- I år fyller jag 16, alltså är jag född '95.
- Jag är bara 165 cm lång (eller ska man säga kort?)
- Jag är polack.
- Bor på västkusten - med mamma,pappa och tre katter samt några få dammråttor under min säng. (om det nu räknas, så att säga.)
- Jag har en brother-from-another mother. Men han är många år äldre, och bor med sin mamma i Polen.
- Jag har blå-gröna ögon.
- Min relationsstatus på fb är "i förhållande". Och min pojkvän heter Jonas och är lika gammal som mig.
- Jag är en lever-för-att-äta människa.
- Jag skulle aldrig kunna banta - inte ens om jag vägde långt över 150kg och knappt kunde röra på mig. Det är ju då man får passa på och äta mera? Haha! 
- Det finns bara tre saker jag är extremt rädd för och det är: spindlar,mörker och djupt vatten.
- Jag tror på andar. Men spöken och demoner är bara bullshit rakt genom.
- Om jag fick (på något vänster) träffa en kändis/legend som redan är död så skulle det vara Elvis Presley, utan tvekan!
- Jag önskar mig något varje gång klockan slår 11:11 & 22:22 & 00:00 och jag blåser bort ögonfransarna jag tappar och önskar mig något. Jag tror på att det kommer uppfyllas. 
- Jag är förmodligen världens sämsta bloggare, men det har ni nog redan märkt!

KOMMENTARER
Postat av: BOKI

Kika gärna in och berätta vad du tycker om Desiré's nya låt - Watcha got!

Kramkram

2011-06-20 @ 13:19:59
URL: http://rebeccaohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0