Världen är full av hat, trots allt.

Efter det som har hänt i Norge, är jag inte minst tveksam på att världen är full av hat. För hur kan man göra något sådant? Hur kan man döda? Hur kan man döda helt oskyldiga människor. Varför gör man det? För varje dag vi lever, bevisar människorna att världen är full av hat. Jag kan inte finna ord för hur ledsen jag är just nu. Jag kan inte finna ord för någonting. Det är helt obegripligt för mig hur kan man vara så idiotisk och ond, hur kan man såra så många människor? Det är helt ofattbart.

Alla mina tankar går till dem drabbade och deras anhöriga, och alla andra i Norge.♥ Må Anders Behring Breivik brinna i helvetet.




KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0