Jag tar risken - Frågestund!

Jag ska vara ärlig, och rak på sak. Jag har inte många läsare om dagen (vilket kan bero på min totalt ointressanta uppdatering), men tänkte ändå anordna en liten frågestund. Ni som läser mig blogg eller bara råkat kika in någon gång, kanske vill fråga något, eller varför inte tipsa om saker ni vill se mer av? 

Iallafall, jag tar risken (för att inte få några frågor alls, haha) och ger mig in på en liten frågestund! Fråga vad som helst & jag lovar ett svar! Frågestunden avslutas, om ett par dagar. :-)

Ni kan antingen fråga i kommentarerna eller skicka era frågor på mail. [email protected]!


KOMMENTARER
Postat av: rebecka

sv' aw tack så himla mycket! :D Följer också dig nu! :)

2011-07-21 @ 19:42:44
URL: http://rebeckasphotos.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vad fick dig att börja blogga? ;)

2011-07-21 @ 21:06:42
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0