Det finns bra och dåliga dagar...

...idag är en av de sämre. Jag somnade med datan på igår, och imorse klockan åtta blev jag väckt utav några rent ut sagt idioter, som ringde på skype. Vem är uppe klockan åtta liksom?! Somnade iallafall om,jädrans arg och när jag vaknade fick jag besked via telefon att jag inte fick lägenheten för några som var före i kön tackade ja. Jag har liksom ångest för det där med lägenheten, jag vet att jag inte kommer få en innan skolan börjar. Och jag vet hur jädrans jobbigt det kommer vara att pendla. Men jag får stå ut. Imorgon ska jag iväg och kolla på en 3:a iallafall. Vet inte vad jag ska ha en 3:a till, men far min sa att jag skulle kolla, så well, I'm gonna do that. Varit på Nordby med mamma idag också, köpt ingenting. Tror det var första gången jag åkte för att shoppa och kom hem tomhänt.
Jaja, de enda bra som har hänt idag är väl att jag ska på Takida & Europ på lördag. Det blir mammas födelsedagspresent till mig. Bra mamma bra! 
Nu blev det ett jädrans långt inlägg, men så kan det bli när man behöver skriva av sig. Hoppas iallfall ni haft en bättre dag. Kramis,hihi. 

Slänger in en oseriös argis bild på mig själv. Man får faktiskt lov att vara ful när man är arg.

KOMMENTARER
Postat av: beccis

har du någon bra idé på vad man kan göra ikväll? kommer verkligen inte på något och att bara sitta och glo känns inte så lockande ;)

2011-07-28 @ 16:50:26
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0