mycket känslor

Jag tror bloggen kommer handla väldigt mycket om känslor ett tag framöver. Jag känner att jag behöver skriva av mig någonstans. Någonstans där någon kan läsa det, men själv välja om man vill bry sig eller inte.
Jag känner bara att jag har sagt det jag kunde säga till mina vänner. Men det tar alltid stopp någonstans, kanske för att jag inte vill att mina problem ska ta över, att tvinga dem till att bry sig om mina känslor. Så nu blir det så, att bloggen kommer vara ett slags dagbok, där jag kommer skriva av mig. Och som sagt, ni väljer själva om ni vill bry er eller inte. Jag är inte ute efter uppmärksamhet, jag vill bara få ur mig allt. Det känns lättare då!

KOMMENTARER
Postat av: Akselalbertine

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-06-15 @ 07:37:28
URL: http://akselalbertine.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0