m i n n e n . . .

Satt och kolla igenom min data alldeles nyss och hittade en massa dokument jag har sparat för mer än ett halvår sen .... och jag kan ju säga att jag  från och med nu hatar att hitta saker på datorn som väcker såna här starka minnen och känslor.

''ska sova sötnos, vill bara säga att jag älskar dig och att du är min enda kärlek jag nånsin haft, finns miljontals skäll till varför, men dom ska jag spara till ansikte till ansikte så så länge så får du nöja dig med att jag älskar dig med än något annat god natt sötnos,  sov så gott, ily<3''

Jag förstår inte hur jag kunde sabba något så fint! Snälla uppfinn en tidsmaskin någon, typ NU!

jag måste vara världens största idiot...
ska sova sötnos, vill bara säga att jag älskar dig och att du är min enda kärlek jag nånsin haft, finns miljontals skäll till varför, men dom ska jag spara till ansikte till ansikte så så länge så får du nöja dig med att jag äs
älksar dig med än något annat* god natt sötnos,  sov så gott, ily<3

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0