jag vill bara skriva

Jag vill bara skriva, hela tiden. Det känns så skönt, så oerhört skönt. Att få ur sig allt och lite till. Jag känner mig friare på något sätt när jag skriver. Det är som att släppa ifrån sig massa tyngder som ligger och tynger på hjärtat. Men samtidigt så kan mitt hjärta gå sönder lite när jag skriver, för jag skriver verkligen allt. Vissa saker gör ont. Vissa saker sticker en kniv rakt i hjärtat - det känns så i alla fall!
När jag skriver så skriver jag allt ifrån hjärtat, precis som det känns. Jag tycker inte jag behöver bry mig om meningarna blir rätt formulerade, eller om det ser snyggt/fint ut. Jag bara skriver, rakt av vad jag känner. Och jag tycker det blir bäst då. 

Samtidigt vill jag inte tråka ut er som läser min blogg med massa känslor. Jag förstår att ni vill läsa om annat. Men min vardag handlar mycket om känslor. Jag tänker mycket, himla mycket. Detta är ingen mode blogg. Det är en blogg om mig. Mig,mina tankar,mina känslor och min vardag.



KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0