Jag förstår inte.

Jag förstår inte vad jag gör för fel, varför misslyckas jag varje gång jag försöker? Jag verkligen kämpar för att få det bra. Jag anstränger mig så himla mycket för att fixa till det som jag har förstört. Men jag misslyckas, gång på gång.

Jag har inte något kraft kvar att försöka mer. Jag ser inte meningen med att försöka när jag ändå misslyckas. Men jag undrar bara vad är det jag gör för fel? Jag vet att det var jag som har förstört allt från hela början, jag vet det mycket väl. Och det är därför jag verkligen försöker att fixa detta. Jag kanske är naiv som tror att detta ska kunna fixas. Jag kanske är naiv...

Men jag vet inte hur många nätter jag har spenderat på att fundera på, hur ska jag göra för att kunna fixa det, vad ska jag göra för att fixa det? Går det ens att fixa?
Ett tag trodde jag att allt blev bättre, att jag lyckades fixa det lite i alla fall - jag hade fel. Det var bara något jag trodde .... 

Jag skulle kunna göra vad som helst för att fixa till detta, vad-som-helst ... För det är rent ut sagt plågsamt att veta att man inte kommer kunna få vänskapet tillbaka. Att man sumpade det, en gång för alltid ... 
Men ärligt talat, så orkar jag inte. Jag har förlorat hoppet om att det ens någon gång kan bli bra, att det faktiskt kan bli som förr. Och att förlora hoppet är det värsta man kan göra.

blåbär, jag behöver dig. mer än allt.


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0