Hold the line dodododo

Godmorgon Godmorgon!

Snart ska jag bege mig till IKEA i Göteborg. Ska handla massa grejer till vår nya kök och kanske hittar något fiffigt till mitt rum! 
Förövrigt så är jag jätte sur för att vissa inte kan hålla käften (förlåt för ordvalet). Det är verkligen väldigt få jag litar på just nu. 

Och igår tipsade Joakim mig om låten Hold the line med Toto, när jag lyssnade på den så kom jag på att mamma har berättat för mig att när jag va liten så kunde jag inte sova utan musik. Och detta var en av låtarna som jag somnade till. Ett tag blev jag arg och bet om hon inte satte på den, hihi. Busig jag var! Och en riktigt rockig bebis ;).

Aja, skriver sen. Pusspuss!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0