9

Dag 9 - Barndomsminne

Åh, jag har så himla många sådana minnen! Himla,himla många! Det är så jäkla svårt att välja bara ett! Men jag ska försöka tänka ut ett speciellt, som jag minns lite mer än alla andra... 

Jag har så himla många minnen med min bästavän, som inte bara är en bästavän till mig utan en syster. Ja, jag ser henne som en syster. En världsbäst sådan! Hon är 12 år äldre än mig och känner mig utan och innan. 

Jag har alltid hängt med henne under tiden jag bodde i Polen, trots att hon var hela 12 år äldre än mig. Vi var som såna där papegojor som inte kan vara utan varandra.
Jag kommer ihåg att vi alltid sa till min mamma att vi skulle gå och sitta under ett träd som kallas ''Lipa'' , som var ett mötesplats i centrum typ. Men istället gick vi alltid långa promenader och träffade hennes vänner. Och det tyckte jag va svincoolt när jag var mindre, att träffa äldre då alltså,haha!
Och under tiden min mamma var i Tyskland bodde jag nästan hos henne. Jätte mysigt var det! 



bjuder på en bild på mig när jag var liten!

KOMMENTARER
Postat av: Alexandra

SISTA CHANSEN! Sista chansen att köpa det super snygga, unika halsbandet. Percekt att ge i pressent till nån du tycker förtjänar det eller varför inte till dig själv. Passa på medans den finns kvar.

Länk: http://www.tradera.com/EGENDESIGNAT-HALSBAND-MYCKET-VACKERT-auktion_341089_126208485

2011-01-27 @ 19:23:49
URL: http://lillsongarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0