3

Dag 3 - Mina föräldrar

Tror faktiskt inte att det är okej för dom om jag lägger ut bilder , så jag låter bli det!

Min mamma heter Jolanta och är 42 år. Hon jobbar som som tandsköterska på ett privat tandvårdcentral. Hon tycker om gammal musik, precis som jag. Och hennes favoritfilmer är Prettywoman och Body Guard, och det är också mina favorit filmer. Så jag och min mamma har en hel del gemensamt. Men min och min mammas förhållande har blivit sämre och sämre med åren. Så vi har inte så värst bra kontakt kanske. Men jag älskar henne ändå!

Min pappa heter Przemyslaw men eftersom ingen här kan uttala hans namn så kallas han Mikael. Han är 49 år och jobbar som st-läkare på vårdcentralen här vi bor. Han tycker om jazz och musik över huvudtaget väldigt mycket och konst överhuvudtaget. Han har en filmsamling på över 500 dvd skivor och en massa cd skivor med filmer. Vi har en hel del gemensamt, och precis som jag älskar min mamma, älskar jag min pappa också!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0