1

Dag 1 - Om mig

Jag heter Bianka, som ni nog redan vet. Jag föddes den 3 augusti 1995 i Klodzko, Polen. Jag har en halvbror som är 28-29 år (?) som jag inte håller kontakten med. Just nu bor jag i Sverige, på västkusten i ett hus mitt ute i ingenstans, tillsammans med mina föräldrar. 

Jag har växt upp i Polen, i ett litet,litet stad vid namn Radków. Det är där jag känner mig som hemma. Men när jag var 10 år bestämde sig pappa för att ta jobbet i Sverige, så vi sålde vår fina lägenhet i Radków och jag tillsammans med mamma flyttade upp till min mormor medan pappa åkte till Sverige för att lära sig språket. Efter 3 månader flyttade jag och mamma också till Sverige. I början var det jättejobbigt, men jag vande mig! I sommar har jag bott i Sverige i 5 år. 

För övrigt så är jag bara ännu en tonåring. Inte någon märkvärdig alls. Ganska tyst och blyg av mig. Jag har mina åsikter, och jag framför dom. Väldigt känslig, och tyvärr en romantiker - hur än töntigt det låter. Är för det mesta mig själv, eller i alla fall försöker att vara det. En lever-för-att-äta-människa. Nattuggla. En data nörd i smyg. Passiv rökare sedan jag föddes (mor och far röker). Tror på spöken och andar. Hatar spindlar,fiskbullar och falska människor. Svag för killar med fina ögon. Lyssnar på gammal musik. Tycker om kiss-och-bajs-humor. Älskar mina fina vänner mest i hela världen. En häst älskare. Mycket lat. Kan vara riktigt ful i käften ibland, men inte ofta. Jag rapar offentligt och säger inte 'ursäkta/förlåt/dyl.' efteråt. Tystnad,mörker och ensamhet är det värsta jag vet.

Det var nog allt om mig. Ciao!

KOMMENTARER
Postat av: Yohanna

Hej tjejen! Vill bara skriva att jag kikade in hos dej via Blogstart! Lycka till med din blogg & din framtid :)

2011-01-15 @ 18:13:45
URL: http://maiplu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0