Nio timmar

Nu är det nio timmar kvar tills jag sitter på flyget,det känns jättenervöst! Det längsta jag har flygit är två och en halv timme, och nu ska jag flyga i mer än tolv timmar och mellanlanda i Köpenhamn. Känns jättekostigt,haha! I alla fall så är jag framme i Bangkok på fredag, och stannar där i tre dagar senare åker jag vidare till Hua Hin och stannar där resten av resan,alltså elva dagar. Och jag kommer tillbaka den femte mars. 

Jag kommernog inte uppdatera,alls. Tänkte att jag kunde passa på och ta en semestern från datan också, det kan nog verkligen behövas. Tror dock inte jag kommer kunna hålla mig, och någon dag kommer jag att vara inne på datan en stund, men då är det facebook som gäller. Det kommer nog ta alldeles för långt tid att ladda upp bilder,så jag gör det när jag kommer hem istället.

Detta är då alltså det sista inlägget innan jag åkerr. Ni får ha det superbra här i vinterkylan ;). Pusspuss!♥

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0