3 februari 2011

God kväll!♥

Idag har jag vaknat ovanligt pigg på morgonen! Hela skoldagen var helt okej! Faktiskt en av de bättre dagarna på länge. Får ha läxläsning/fördjupning istället för elevensval vilket är jätte bra tycker jag, så jag kan slippa göra de flesta läxor hemma. På läxläsningen idag hann jag skriva en krönika "Tillsammans är vi tusen gånger starkare" som jag kanske kommer publicera i bloggen senare!

Och imorgon har jag min efterlängtade sy slöjd lektion! Jag håller på med ett par mjukisbyor i baby-blå bomull! De kommer bli jätte mysiga! :) Jag kanske lägger upp en bild på dem imorgon (fast jag tror inte dom kommer bli klara imorgon!).

Jaja, nu får jag ta och sova! Godnatt på er!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0