12

Dag 12 - 10 saker du inte vet om mig

Jag är verkligen jätte rädd för att vara ensam hemma, så när mina föräldrar är på jobbet och jag är tvungen att stanna hemma ensam lägger jag mig i soffan under en filt och ser på tv med alldeles för högt volym på så att jag inte hör om någon kommer in eller om något knakar.
Jag älskar att lyssna på gammal musik och jag tycker att ''ny'' musik är total värdelös och saknar någon mening. Men det finns självklart undantag.
Jag sög på napp tills jag var sju år och jag hade omkring 100 nappar varav tre favoriter. Och jag har fortfarande kvar allihopa.
Jag har ganska bra självförtroende och självkänsla, men vill inte visa det av någon konstig anledning.
Jag är katolik och när jag var liten gick jag i kyrkan varje söndag. Tyckte det var en aning tråkigt då, men hade gärna gått nu, eftersom det är så mysig stämning i katolska kyrkor!
Jag har en skada som gör att jag inte kan simma på rygg. Det går bara inte hur mycket än jag försöker. Skadan är intygad av en läkare samt simmlärare.
Jag är en romantiker. Gulliga sms, mysiga hemmakvällar, långa kvällspromenader hand i hand, att titta på solnedgången är bland de bästa jag vet.
Det finns bara en person i hela världen som jag är absolut mig själv med och kan berätta allt och lite till för.
Jag rapar helst högt, det spelar ingen som helst roll om det står hundratals folk omkring. Jag säger inte ursäkta heller efter jag har rapat (inte alltid i alla fall). Det är ju naturligt att rapa, eller hur?
Jag tror på andar, spöken och alla såna saker. Och jag är beroende av att läsa horoskoper. Gör det varje dag, och tycker allt stämmer ganska bra, och ibland underlättar det en hel del i livet.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0