Nyårslista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Reste till någon annan världsdel, red på stranden, åt krabba, beökte Auschwitz och andra hemska ställen, flyttat hemifrån.



Har du några nyårslöften?
- Inte än. Ta tag i mitt liv kanske, vet inte.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Japp.

 


Vilka länder besökte du?
- Thailand, Danmark (en stund, om det räknas), Polen och Norge.

 

 

Vad önskar du att du gjort mindre?
- Brytt mig om onödiga saker.

 


Bästa minnet från 2011?
- P&L och varende stund med Jonas.

 

 

Bästa köpet?
- Måste vart den där goda korven jag köpte och smaskade upp med Alicia i Polen, no doubt.

 


Vad spenderade du mest pengar på?
- Mat,mat,mat...



Gjorde någonting dig riktigt glad?

- Jadå. Många småsaker.



Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

- Ledsnare. Men detta året blir förhoppningsvis annorlunda.



Favoritprogram på TV?
- Idol. Norskt Paradise Hotel.




Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
- Riktiga vänner i vått och torrt. (Vissa personer ska inte ta åt sig detta, och de vet själva vilka de är. De vet själva om de är mina riktiga vänner.)


KOMMENTARER
Postat av: Alicia

Körv, baby. Körv!<3

2012-01-01 @ 21:04:48
URL: http://www.aliciakellett.blogspot.com
Postat av: Alicia

Du va i Tyskland också..

Vi åt ju italienskt i Berlin beebo<3

2012-01-05 @ 21:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0