Tvåtusen elva i punkter.

Under 2011 har jag:
  • Rest till Thailand för första gången
  • Levt lyxlivet på Hilton i några dagar
  • Ridit på en strand.
  • Fikat galet mycket med min vän Alicia.
  • Haft kamerakrig med min vän Alicia.
  • Hittat mitt livs kärlek,Jonas.
  • Varit på världens roligaste men samtidigt sorgligaste resa i Polen.
  • Varit på P&L2011 med världens skönaste människor.
  • Sett Volbeat , live. (uppfyllt min dröm)
  • Har haft en underbar sommar med fina vänner.
  • Flyttat hemifrån.
  • Börjat gymnasiet.
  • Fått en ny fin klass. NA11A
  • Fått nya vänner.
  • Flyttat en gång till.
  • Avslutat första terminen på gymnasiet.
Under 2011 har jag insett att:
  • Vänskap varar inte alltid föralltid. (Vänner kommer och går)
  • Kärlek är vad jag lever för.
  • Jag är mogen nog för att klara mig själv, dvs exempelvisst bo själv.
  • Jag är stark nog för att tala om mina åsikter.
  • Jag har en konstig gå-över-räls-fobi, haha.
  • Jag måste tro på mig själv mera.
  • Människor som kontaktar mig bara när det passar dem är inte värda att bry sig om.
  • Jag inte ska låta folk behandla mig som en docka utan känslor.
  • Att det är viktigt att hjälpa människor.
  • Karma existerar.
  • Människor dömer en inte efter utseende eller personlighet utan efter rykten.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0