Mitt hjärta

Jag är verkligen galet kär. Jag har aldrig i hela mitt 16 åriga liv känt en sådan närhet till en annan person som jag gör till mitt hjärta, Jonas. Jag kan inte säga en enda liten sak som är dåligt med honom, eller med vårat förhållande. Allt är som en dans på rosor. Ok då, ingenting är perfekt kanske, och det finns några taggar här och var bland rosorna, vi bråkar ibland självklart, men blir sams lika snabbt.
Men bortsätt från våra lilla bråk är allting perfekt. Jonas är nog den finaste killen på jorden och jag känner mig så himla trygg vid hans sida. Finns ingenting som kan beskriva hur lycklig jag är med honom.

Jag vet inte alls vad detta beror på, varför allt känns så himla perfekt och varför jag känner mig lyckligare än förr. Kanske för att vi nästan bor ihop, och spenderar varenda ledig sekund med varann? Kanske för att vi aldrig får det tråkigt med varandra, hittar alltid på något roligt, som korv-fight (haha)... Eller kanske för att vi bara är så himla kära i varandra. Hur som helst så älskar jag dig mitt hjärta. Du är hela min värld och lite till!


KOMMENTARER
Postat av: ♥ Kenzas Fanpage - 48,000 fans ♥

Jag såg det klippet idag. Att han bara har drivit om hela saken. Men samtidigt ... Han har ju gjort filmen med ett bra budskap, så låter dom ligga kvar.

2011-12-05 @ 14:16:57
URL: http://kenzasfanpage.blogg.se/
Postat av: Oumie

Kul när kärleken är som bäst.

2011-12-05 @ 15:43:15
URL: http://oumiiie.blogg.se/
Postat av: johanna

Jag driver en blogg om sex, kärlek, tips, tankar där det även läggs upp en massa outfits, tävlingar och modellbilder. Jag ligger etta på top 10 besökta bloggar på nattstad.se. Ta en titt och se om de är något för dig!



Om du är sugen på ett länkbyte så är det bara att säga till också!

2011-12-06 @ 08:11:50
URL: http://nattstad.se/johannalicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0