"Världens fetaste mamma"

Jag läste precis denna artikel "Världens fetaste mamma" , och jag blev skrämd. För sånt här skrämmer mig verkligen. Hur kan man göra något sånthär med sin kropp? Liksom visst, alla är vi olika, tjocka smala långa korta, men! detta är bara en överdrift. Jag förstår inte hur hon kan tänka på sättet hon gör. Behandla sin kropp som ett slags experiment. Jag förstår verkligen inte. Men jag hoppas innerst inne att hon vet vad hon gör, och att hon vet vad hon gett sig in på. För det är inte det att det är ''fult'' att vara tjock, för det är de absolut inte. Men, det är så ohälsosamt!

Vad är er åsikt om detta?



KOMMENTARER
Postat av: Linda

Håller med dig. Tycker grymt synd om hennes barn också. Fortsätter hon så här så kommer hon inte leva länge till :/

2011-09-01 @ 07:24:31
URL: http://liinda.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0