Underbar helg

Haft en underbar helg, trots att jag inte har gjort mycket alls. På fredagen blev jag hämtad i Uddevalla och åkte hem till Tanum, och Lunden i Grebbestad. Träffade folk jag inte träffat på länge och sjöng singstar med underbaringar som var på Lunden. Roligt! På lördagen fick jag åka till tandläkaren och kolla så att alla hål har läkt rätt, och det har dom ej, men det kommer. Senare blev jag körd hem till Uddevalla, och på vägen hit stannade jag och pappsen på Torp. Fick med mig ett par dö-snygga kängor, en mysig poncho och lite basic linnen. På lördagskvällen fick det bli pizza och filmmys..och en promenix i mörkret & regnet! Och nu ligger jag fortfarande kvar i sängen, har gjort klart matteläxan som skulle vara klar tills på tisdag, så det känns skönt. Snart kommer mammsen med rena kläder och mat. Gott gott! Vad ska ni hitta på idag då? :-)

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0