Svaren från den misslyckade frågestunden.

Här kommmer svaren från den misslyckade frågestunden. Jag fick in bara tre frågor, haha. :-) Men ska försöka att utvekla svaren lite.

Vad fick dig att börja blogga?
-Jo, det som fick mig att börja blogga var, brist på något annat att göra och att jag ville ha någonstans att skriva av mig. Jag ville fördriva tiden med något, och tyckte att en blogg skulle vara roligt att ha. Jag har följt många storbloggar innan jag själv började blogga och det inspirerade mig lite. Sen så tycker jag att det är väldigt viktigt att kunna prata/skriva av sig någonstans. Både när man är glad eller ledsen. Att kunna dela med sig liksom. Och här på bloggen kan ju ni själva välja om ni vill läsa och bry er, eller inte. Det är upp till er, därför känns det skönt. 

Fram till min känslomässiga-nedgång, har jag bloggat bara för skoj skull, bara för att fördriva tiden. Men sedan började jag må lite smått dåligt och behövde skriva av mig. Jag började att skriva många inlägg under kategorin 'Känslor', och jag fick många kommentarer om dessa inlägg, från både mina nära och kära och folk jag inte kände. Så jag fortsatte. 

Gillar du korv? XP
Javisst! Alla korvar gillar jag, förutom falukorv! :-)

Du skriver inte om din pojkvän. Är ni fortfarande tillsammans? Hur är det mellan er?

- Ja, vi är fortfarande tillsammans. Det är helt okej mellan oss. Vi har våra upp pch nedgångar som alla par. Och anledningen till varför jag inte skrivit om honom är för att jag tycker inte att jag behöver uttrycka min kärlek till honom här. Han läser ju liksom ändå inte. :-) Han vet nog inte ens om att jag har en blogg, haha. Men har du/ni några frågor så kör till!

Hoppas ni fick svar på era frågor. Kram på er! :-)



KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0