Spindel i sängen - en natt på soffan.

Inatt hände världens läskigaste grej (enligt mig eftersom jag är dö-rädd för spindlar). Jag låg i min säng och såg på film, helt plötsligt kände jag som att något kröp på min arm men jag skakade bara av mig och fortsatte kolla. DÅ ser jag en fet, hårig spindel krypa upp på min kudde. Jag flög upp ur sängen, och spindeln försvann. Jag satt på golvet och lipa av rädsla haha. Det slutade med att jag inte vågade lägga mig igen, och istället sov jag i världens obekvämmaste soffa. Så nu är känner jag mig mörbultad. Aldrig mer ska jag sova i en soffa, ok då, kanske om en spindel bestämmer sig för att sova i min säng igen.
Såhär kändes det :

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0