Peace & Love 2011 - Clean Town

Hej! Såg att Roger (vår fritidsledare) har lagt upp bilderna från Peace & Love 2011 där vi var Clean Town'are. Tänkte visa upp några bilder, så ni får se hur vi jobbade, och hur vi hade det. :-) 

Ps. Alla bilder är tagna från UngiTanum's hemsida och fotografen är Roger, vår fritidsledare.


Trallar ner till jobbet i våra galet snygga gröna t-shirts ;-)
Gruppbild, första dagen på jobbet. Galet skön gäng.

Mat i all ära, men fy för dessa köttbullar och potatisar. :-)
En vanlig dag på jobbet för Josefin och mig. Byta och tejpa sopsäckar!

Och byta äckelpäckel sopsäckar i soptunnorna. (Vi blev sopsäcksbytar-mästare tillslut, wips så var allt klart)

Clean Town loggan.

Vår fina indian-tält.

Första stunden i tältet. Mina tår hängde utanför när jag låg ner, så jag var rädd för att någon skulle äta upp dom eller bryta dom haha. Så fick tralla mig upp, och byta plats. :-)

Och så sista dagen. Ajabaja vad folk skräpar ner  ;-)

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0