Gymnasiet - Östrabo 1 - NA11A

Jag känner att jag har gjort ett perfekt val. Jag gillar min skola, än sålänge iallafall! Alla lärare och elever verkar hur trevliga som helst och min klass är helt underbar. Ingen tittar snett på någon, och alla är sig själva. Det är ju så det ska vara, eller hur? Sen kan jag kanske inte uttrycka mig om skolan så mycket än, men detta är hur jag känner nu iallafall. 
Det är väldigt mycket plugg på NA och man blir väldigt trött efter skoldagarna med långa pass. Matten som jag har varit så bra på, känner jag mig sämst på just nu, medan de flesta andra i klassen kan allt med en gång. Men jag tror att det jämnar ut sig i längden,haha. 
Att ha en bra klass gör att man faktiskt vill gå i skolan och plugga. Alla i min klass är hur trevliga och hjälpsamma som helst, och många av dem lyser upp ens dag!

Som sagt, jag kunde inte ha gjort ett bättre val, och hamnat i en bättre klass. Östrabo 1 - NA11A ♥


biden tagen från google.

KOMMENTARER
Postat av: emelie

Hej, har en tävling i bloggen. Du kan vinna en rabattkod på 200kr på en valfri Onepiece! Kika gärna in :)

2011-08-28 @ 12:50:33
URL: http://kladdi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0