Bambino

Jag ville tipsa alla om något som gör under för min hy. Det är en babyolja, som luktar gudomligt. Den återfuktar, skyddar och bidrar med vitamin F. Huden blir silkeslen, återfuktad, frisk och får ett naturligt lyster. Dessutom luktar man gudomligt gott hela dagen. 

Jag har använt denna sedan jag var bebis, och alltid haft fin hy. Jag hade dock ett uppehåll på 5 år, i och med att den inte finns i Sverige (inte vad jag vet, iallafall). Under tiden som jag inte använde denna, var min hy väldigt,väldigt torr och jag provade flera bodylotions, bodymilks samt bodybutters men ingenting fungerade. Jag provade också någon annan babyolja, men nix. Inget hade samma effekt.
I söndags kom min pappa hem från Polen, och tog med sig en flaska till mig. Jag känner redan en skillnad.

Jag ska kolla upp om den finns någonstans att köpa här i Sverige eller på någon webb-butik. Ifall någon skulle vara intresserad. Detta är verkligen en mirakel-produkt.

Edit: Jag hittade en webb-butik där man kan köpa babyoljan! Klicka på bilden för att komma till hemsidan.



KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0