bättre dag! :)

hej! 
Dagen har varit helt okej faktiskt. Jag mår ganska mycket bättre idag, men jag saknar han fortfarande, något så fruktansvärt mycket. Dock finns det inget att göra åt saken, jag har lärt mig att aldrig ge upp, men nu måste jag ge upp. För det är ingen idé att försöka få han tillbaka'' , jag kan ej tvinga någon till att tycka om mig. Men som sagt life goes on, och jag hoppas att vi kan åtminstone bli vänner. 

För övrigt så har jag varit i skolan idag, och på en föreläsning om Haiti. Föreläsningen var ingen höjdare, förutom alla dessa söta bilder på barn som lekte. 
Efter skolan har jag varit med finaste Alma, det var sjukt länge sen vi har umgåtts. Det kändes skönt att sätta sig å prata om allt mellan himmel och jord, som förr. 
Vid halv sju stack vi till Bodybalance. Det var första gången så det var lite jobbigt, men man mådde så himla bra efteråt! Så nu blir det Bodybalance för mig varje vecka! Det är verkligen något jag tycker ni ska prova på!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0