Tjärnö = bäst!

Hallå! :) 
Hade det verkligen bäst på Tjärnö, jag ångrar inte en enda liten sekund av den tiden jag vart där. Det är ett minne för livet. En av de roligaste grejer jag gjort under mina 15 år! Har nog aldrig skrattat så mycket under 4 dagar.. helt sjukt! 
Folket var rent ut sagt bäst ! ♥ Kändes som alla hade kommit så nära varann på så kort tid, vilket var grymt mysigt, det kändes som man hade känt varann hela livet! Helt awesome, underbart!
Det kändes så ledsamt att säga hejdå, och veta att man kanske aldrig kommer träffa folket igen... Men jag och Alma funderar starkt på att dra till Tallin över någon helg och hälsa på folket där!
Har tyvärr inte tagit några bilder alls, hade så sjukt skoj hela tiden, så glömde att ta kort! hihi. Men väntar på att Hannah ska skicka lite bilder som hon har tagit, så lägger upp de på bloggen när jag får de! :)
puss

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0