so over you.


jag har äntligen kommit över han.
jag saknar han inte längre, jag känner inget som helst behov
utav att ens prata med han.jag vill inte prata med han. 
jag vill faktiskt inte ha något med han att göra.
han sårade mig, mer än någon annan någonsin gjort. 
så jag ska inte låta han såra mig igen. aldrig.
jag vill dock inte säga att jag hatar han, för det gör jag ej.
man ska aldrig hata den man en gång har älskat.
jag hoppas däremot att han har det bra, att han har 
fått som han ville, och att han är lycklig nu! :-) 
tiden jag spenderade med han lägger jag bakom mig,
sparar de som ett minne, ett bra minne faktiskt.
för det var bra, så länge det varade! vi var helt enkelt
inte menade för varann bara! :-)

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0