in love ♥ samsung galaxy s


Igår (söndag) fick jag denna underbara mobilen! Och jag är redan sjukt kär i den... 
Jag ville egentligen inte ha en touch, men jag har gått och blivit lite småkär i den
innan jag fick den, och tillslut bestämde jag mig för att det är mobilen jag vill ha!

Och jag ångrar mig verkligen inte ett dugg att jag valde den!! Den har verkligen allt 
och lite till! Perfekt för alla iPhone-fans eftersom den ser ut som en iPhone 3g's,och är väldigt lik den inte bara utseendemässigt. Och den är till och med bättre än iPhone! 

Pekskärmen funkar utmärkt, Swype tekniken när man skriver är helt underbar man skrivermycket snabbare än med T9 och vanlig Qwerty-tangentbord (Man kan såklart välja på omman vill använda sig utav Swype,T9,Qwerty eller handskrift!).
Super-AMOLED skärmen är också helt och hållet underbar, man ser allting KLART även i dagsljus!

Android Market och äen Samsung Apps har att bjuda på många riktigt coola och användbara apps, 
visa är gratis och visa mot betalt såklart! 

Jag rekommenderar starkt denna underbara mobilen. Den är heltklart prisvärd!!

KOMMENTARER
Postat av: Reymond :)

AWESOME :D

2010-10-18 @ 20:52:01
URL: http://hireymond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0