dags för ett inlägg!

Jag känner mig världs sämst på att uppdatera... men vet verkligen inte vad jag ska skriva om.
har varit sjuk och idag var det min första skoldag denna vecka, min matte&no lärare var sjuk, så båda lektionerna var sjukt päs! och det gillas stort. :-) 

Förövrigt så har både mina boots från Dinsko och min stickade tröja från Nelly kommit. And I love it! 
Ska nog klicka hem ett par uggs också, de e verkligen de mysigaste vinterskorna någonsin! Så himla varma och sköna att gå i. Heltklart en vinter favorit!

Jaja, vet inte riktigt vad jag ska skriva mer .. så slänger in ett inlägg senare! Och ni kan gärna kommentera och ge mig tips om vad jag kan skriva! Puss!

Ps. Jag tror jag är kär.










KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0