84 frågor.

1. Ditt riktiga namn: Bianka Kozub
2. Ålder: 15 år
3. Bor: Tanumshede
4. Hur lång är du? 164cm
5. Min ögonfärg samt hårfärg: grönblå, och brunt

6. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag ser det positiva i nästan allt.
7. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag lägger mig i för mycket.
8. Vad jag är rädd för: spindlar, mörker och män med röda knivar...
9. Vad jag tycker om att göra: Vara med mina vänner, prata! , skratta, rida och helt enkelt leva livet å ha kul.
10. Bästa känsla: Lycka
11. Värsta känslan: Ensamhet
12. Har du någon pojkvän? Nej.
13. Är du kär just nu? Jadu, jag vet inte. Kanske lite! :)
14. Vill du gifta dig? Självklart vill jag det!

15. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Åka överallt i hela världen,hoppa fallskärm,lära mig att spela gitarr och piano,lära mig dansa balett och listan kan bli ännu lägre!

16. Min käraste ägodel: mobil.
17. Något jag vill ha i present: pengar, i think.
18. Favoritkläder: det jag känner mig bekvämt i.
19. Favoritdjur: måste nog säga hästar.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: allt. verkligen allt!
21. Favoritlåt just nu: ingen faktiskt för tillfället
22. Har du några tatueringar eller piercingar? Naveln :)
23. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: roligast är nog bild faktiskt, tråkigast är so...
24. Stjärntecken: Lejon! Rawr
25. Beskriv din frisyr med ord: kort, fult, vill hitta på nått nytt.
26. En film jag älskar: The last song, Bangkok Hilton ...
27. Tv-program jag gillar: how i met your mother & two and a half man!
28. Detta äter jag gärna: allt? mat<3
29. Dricker helst: allt utom cola, helst.
30. Hit vill jag gärna åka på semester: Thailand
31. Jag tror på: mig.

32. Person du beundrar: min farbror.
33. Favoritfärg: har ingen :)
34. Favoritcitat: har faktiskt fler än en men "Att vara stark betyder inte att aldrig falla, utan att alltid kunna dra sig upp''
35. Senast köpta skiva: -
36. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: ögonen
37. Om jag vore ett djur skulle jag vara: fågel!
38. Vad lyssnar du på just nu: inget

39. Vad är det senaste du installerade på datorn? Det minns jag inte.
40. Vilken är din favoritrestaurang: hm, ingen speciell tror jag.
41. Hur många barn vill du ha: vet inte :-)
42.Vilken musikstil tycker du mest illa om: all musik är bra musik
43. Badkar eller duschkabin: baaadaaaa!!
44. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden: Dear John.
45. Favoritpizza: salami!

46. Vilken färg på läppstift använder du: -
47. Vem är den senaste som du åt ute med och vad åt ni? -
48. Är du bra på matlagning? Kan jag väl inte påstå att jag är..
49. Pepsi eller Coca Cola? Cola om jag måste välja.
50. Vad var det senaste du handlade? mat...

51. Har du kräkts offentligt? haha nej!
52. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja det gör jag.
53. Vem var det du besökte på sjukhus senast? måste varit min ''mormor''.
54. Hade du mycket hår som liten bebis? hahah en del ja!
55. Vad har du i din väska? pengar, å de som behövs just då jag bär den,
56. Vem ringde du senast? Anton.
57. När såg du senast din mamma? nyss.
58. Har du någon gång hittat en katt? haha ja,

59. Vilken är din favoritplats? polen.. & hos "han" fast jag inte längre är där å kommer aldrig att va där igen.
60. Vilken plats föredrar du minst? skola
61. Var tror du att du befinner dig om tio år? utomlands
62. Vem fick dig att skratta senast? Tobbe, haha :)
63. Är du för ung för att äga vinylskivor? haha ja de är jag nog

64. Har du stationär eller bärbar dator? både och!
65. Sover du med eller utan kläder på dig? t-shirt, trosor.
66. Hur många kuddar har du i sängen? 3
67. Hur många landskap har du bott i? 3
68. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? spelar ingen roll.
69. Är du social? Ja
70. Vilken är din favoritglass? twister
71. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa.
72.Tycker du om kaffe? oja
73. Vad dricker du till frukost? te
74. Sover du på någon särskild sida? nej, men på sidan iaf
75. Tycker du om att mysa? Ohja!

76. Är du en beroendemänniska? Nja.
77. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja.
78. Kan du några andra språk än svenska? ja, engelska och polska
79. Har du någonsin åkt ambulans? nej.
80. Föredrar du havet eller en pool? både
81. Vad spenderar du helst pengar på? det jag känner att jag behöver
82. Vem är den roligaste människan du känner? Finns många!

83. Välj ett ärr på din kropp? vadet..

84. Vad har du för ringsignal? vet faktiskt ej :s


KOMMENTARER
Postat av: alma

nej, jag tror du glömde McDonalds lite där :ppp<3

2010-10-23 @ 15:00:11
URL: http://almajernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0