great is the man who has not lost his childlike heart ...




bjuder på en superfin bild på mig och finaste emma! :)

Jaha nu är det sista dagen på lovet, som kommer förmodligen spenderas framför tvn/datan och många mysiga tecknade barnfilmer, samt några favoriter som Dirty Dancing, Pretty Woman, Selene och Bodyguard! 
Filmer, godis och varmt te, kan det bli bättre? Jo det är klart det kan, en mysig pojke bredvid hade ej varit fel hihi!
Men man får nöja sig med det man har, eller hur? ;) 

Mitt lov har varit väldigt slapp för övrigt, förutom den jobbiga natten på Lunden. Det hade säkerligen varit skitkul om inte allt bråk och mas! Så tack till alla fritidsledare som arrangerade allt detta! :) Vill ej verka otacksam, för det är jag verkligen inte. Är sjukt tacksam att ni hittar på massa roliga saker åt oss ungdomar! :)

Men nu har jag inget mer att skriva om, så slänger in ett inlägg senare när jag kommer på något. pusshej!


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0