GästbloggninG

YO! Reymond som gästbloggar här!

detta blir inget vettigt inlägg (A'

Fick lov av snälla Hesten Bianka att blogga! (A)



Utser mig själv! (A'

Hireymond.blogg.se

OCH BIANKAS BLOGG ÄR DAGENS MED HEHEHE :D


Reymond:

Idag:
Har jag varit hysterisk om det j*vla datorn som aldrig blir klar(A)
okej en dag tog det..det är rätt bra! :D
Har sett en snutt på Halvblodsprinsen och den var ju bra även om jag sett den 15ggr minst.


Imorgon:
TISDAG = hämta datorn  15 mil typ.... :(

men jaja gör allt för min dator...okej det lätt färt men endå :)

stackars bianka kommer tro jag är en hest eller nåt :O


Onsdag:

LAN för hela slanten :)

Tors LAN BANAN :)






Magnus Rytterstam – M


-

Hollywood Undead – Everywhere I Go

Cee Lo Green – Fuck You

A Day To Remember – Have Faith In Me

Finns mera att lyssna på men dessa lyssnar jag på idag.



Länken till min fula blogg (A)
Hireymond.blogg.se



HEIDOO PO DEEER! :)





KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0