Rapunzel of Sweden


Något jag verkligen måste rekomendera till er är löshår från Rapunzel Of Sweden! De absolut bästa kvalitén på löshåret (jämför med andra sidor jag beställt löshår ifrån). Fint Europeiskt Remy hår(finns annat också.. ), som gör att det smälter in jättebra i ditt hår och ser ut som ditt eget!
Jag beställde mitt hår måndag kväll och fick de reda på onsdag morgon, superbra leveranstid! Håret är i underbart kvalité och långt! Kommer bli supersnyggt nu med stora lockar eller bara platt.
Vill du ha långt hår? Då rekomenderas Rapunzel Of Sweden, starkt!
klicka på bilden för att komma till sidan!

UPPDATE: Kommer lägga ut före&efter bilder!

KOMMENTARER
Postat av: PJOHANNAS

SVAR: vsg! :D

2010-07-31 @ 22:50:21
URL: http://pjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0