Förlåt mig.

Förlåt mig så hemskt mycket, men jag har inga bilder från idag eller igår. Jag har helt enkelt haftt fullt upp heeela dagen idag och helt enkelt inte hunnit göra något! Så förlåt! Jag ska göra så gott jag kan och fixa bilder & sånt tills imorgon! :-) promise!

Idag har jag iallafall fått mitt nya löshår från Rapunzel Of Sweden, som var verkligen i helt fel färg.. men detta var verkligen inte deras fel, det var jag som beställde fel. Och förresten, jättebra kvalité och snabb leverans! Bara en dag!:-) ...Så jag cyklade bort till Ica och köpte hårfärg,och mötte upp Alicia. Vi färgade löshåret, hehe glömde såklart skyddshandskarna, så är helt brun på händerna! :o Mendet blev min färg och allt. Löshåret är verkligen fint, dock vääääldigt långt! Sedan åkte jag och Alicia till Uddevalla, en timmes bussresa..LAME! Träffade Daniel och Chriss (?) där, gick runt lite, åt. Och tog tåget tillbaka. Väldigt trevlig dag.

Nu sitter jag här och funderar..åh så sjukt många tankar bara snurrar runt i huvudet. :| usch usch..

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0