tack så mycket

Tack så mycket till alla som har sagt grattis! Det värmer! :)

Jag har nyss vaknat och mått jätteilla, skulle egentligen åka upp till älsklingen idag, men tyvärr så blir det inte...
Men jag får ha en mysig hemmadag istället. Ni får gärna ge mig några tips på filmer jag kan se!

Och gårdagen spenderade jag med mina fina vänner. Har tyvärr glömt kameran hemma, så några bilder blev det inte. :( Hur som helst åkte jag in till Uddevalla med Josefin först och senare till Grebbestad och träffa alla andra! Har varit en bra dag trots att en vis person hade dissat mig stenhårt, men sånt får man bara leva med! :)

Puss på er

KOMMENTARER
Postat av: robbin

hejsan :) ja ska vara snäll och ge dig film tips :) krya på dig..

The last song

Dear john dock är den lite seg.

Sex and the city 2

Beck & wallander från 2010

when in rome..

Hoppas det hjälpte nått :P!

2010-08-04 @ 16:24:41
URL: http://robbinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0