måste skriva av mig.

Killar - varför ska dom vara så komplicerade? Varför kan inte dom bara gå rakt på sak å säga hur det ligger till? Är man ingenting, är man på g, är man tillsammans, eller vart är man? Jag förstår verkligen ingenting.
Igår frågade jag en kille som jag under en längre period - hela sommarlovet - har snackat väldigt mycket med å vart med han då och då/sovit hos han, hur det låg till, för jag förstog verkligen ingenting. Jag fick inget ordentligt svar alls, jag vet fortfarande inte vart ''vi'' är. Och det får mig verkligen att sjunka enda ner till botten, för jag känner mig så förbannat osäker. Jag vet inte om jag ska förvänta mig något eller bara skita i det? Ska jag hoppas på att det kommer bli något eller inte? Jag fattar verkligen noll.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0