bangkok hilton

Idag tänkte jag tipsa er om en superbra film som jag såg på igår!

Bangkok Hilton
heter filmen, och handlar om en kvinna som söker sin far som hon länge hade trott att va död, dock fick hon reda på att han inte var det och befann sig i Thailand,Bangkok. Under tiden hon försökte få reda på vart han befann sig , träffade hon en kille, som verkade väldigt trevlig. Dom har blivit tillsammans och han föreslog att dom skulle åka till Thailand tillsammans, men utan att hon viste la han till 2,4kg knark i hennes bagage. Vakterna på flygplatset hittade knarket och kvinnan deporterades till ett av världens värsta fängelsen som befann sig i Bangkok. Där mötte hon en annan kvinna som hette Mandy bla. I fängelset kämpar hon tillsammans med sina advokater för att inte få dödstraff...

Själv tycker jag att filmen är så sjukt värd att se! Dock lite seg i början, men annars är det en toppenfilm! Jag kan ju säga att många tårar rann ;)

KOMMENTARER
Postat av: Sandra Ackefjord ♥

Fin blogg du har! :D

2010-08-07 @ 12:19:49
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0