14 aug 2010

Obs. Inlägget skulle egentligen varit uppe igår.

Hejhej! Idag har jag spenderat min dag med Josefine & lite med dom bästa pojkarna! 
Laddar upp lite bilder som jag
snor från Josefines blogg

sötaste anton & lp!                                        Josefine!

Langos, muuuuums...                                    jag! :)

min och josefines glass!    
min <- -> josefines


Lp & Rex Martini!                                           Jag leker gangster, Josefine putar med läpparna..

Anton kände för att snabbtorka efter                Solnedgång :)
ett härligt dopp i havet!

KOMMENTARER
Postat av: josse

det va en nice dag/kväll! trotts den jävla bil fittan ><

detta måste göras om, och då får du ta med kameran ockå :d

2010-08-16 @ 19:10:12
URL: http://www.jjosefinegoldstein.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0