13aug 2010

Nu är snart fredag den 13 över! Denna gången hade jag faktiskt inte otur, inte så myckt iallafall. De enda som har hänt var att efter jag duschat, virade jag bara handduken runt mig och gick ner för att ta nått att äta så *POOF* låg handduken på golvet! Jaja, som tur är bor man ute i skogen! 

För övrigt så var jag i Grebbestad idag med Emma. Vi bakade äppeltårta, åt räkor, och var med moppe pojkarna en stund. Fick skjuts hem av Lars-Peter♥ :) , och nu sitter jag här lite småsur på pappa eftersom vi skulle till Göteborg imorgon, men nej han ändrade såklart planera och vi ska tyvärr inte till Göteborg. Så jag har inga planer alls inför imorgon, och det suger. Men jaja! :)

Har det hänt er något fredagen den 13? 


Här får ni en bild på snyggingen som var så gullig å körde hem mig! :)

KOMMENTARER
Postat av: josse

haha min bild;)

2010-08-14 @ 12:20:02
URL: http://www.jjosefinegoldstein.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0